lørdag 18. juli 2009

Det regner!!

Det har regnet endel de siste dagene og nå pøser det ned mens jeg skriver. Selvfølgelig er ikke dette ferieværet de fleste ønsker seg, men det er godt for både Altaelva og Eibyelva at det fylles på. Spesielt Eibyelva har hatt veldig lite vann de siste ukene. Har akkurat laget tre nye fluer som skal prøves under døgnene, og kjenner at spenningen virkelig begynner å bygge seg opp nå.
Skulle på Mega å kjøpe en grandis i dag, og kom ut med både pizza og ny fluestang. Snowbee XP-Spey 15 ft. er en stang jeg har prøvd før, og jeg gleder meg til å begynne å fiske med den. En skikkelig kastekanon!! Som jeg har nevnt tidligere må Snowbee være verdens mest undervurderte merke. De lager fantastiske stenger og snører, og jeg anbefaler alle å prøve disse!! Og da kanskje først og fremst snørene som er en nytelse og kaste med. De ligger også pent plassert prismessig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar